Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Programına Kabul Hakkı Kazanan Yedek Aday Listeleri

    

2024-2025 Öğretim Yılı Güz Dönemi Kısmi Zamanlı Öğrenci (KZÖ) olarak çalışmaya hak kazanan Asıl sıralamada olup belirtilen süre içerisinde şahsen başvurusunu yapmayanların veya istenen yeterliliğe sahip olmayanların yerine yedek sıralamada yer alan ve bilgileri yayınlanan öğrencilerimizin, girişlerinin gerçekleşmesi için aşağıda belirtilen belgeleri hazırlayıp Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına şahsen 25 Ekim 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar teslim etmeleri gerekmektedir.

Kısmi Zamanlı Öğrenci Olarak Çalışmaya Hak Kazanan Yedek Öğrencilerden İstenen Belgeler:

1- Nüfus Cüzdan Fotokopisi (adres ve telefon yazılacak),

2- Yeni Tarihli Öğrenci Belgesi,

3- Fotoğraf (1 adet) (renkli fotokopi kabul edilmez),

4- Banka Hesap Numarası (T.C. Ziraat Bankası Tunceli Şubesinden adı ve soyadı yazılı IBAN numarasını gösterir hesap belgesi,)

5- Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi (Daire Başkanlığımız tarafından işe giriş işlemi yapılırken hazırlanacaktır.)

6- Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi (Daire Başkanlığımız tarafından hazırlanacaktır.)

7- Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi (SPAS) Müstahaklık Sorgulama Belgesi

8- Adli Sicil Kaydı (E-devlet üzerinden veya adliyelerden alınacaktır.)

9- Aile Hekimliği tarafından kısmi zamanlı öğrenci olarak çalışabilir raporu,

10- Not Dökümü Belgesi (Transkript) (2,00 ve üzeri ortalama).


Kısmi Zamanlı Öğrenci 2024-2025 Güz Dönemi Yedek Aday Listeleri


Evrak Teslimi ve Sözleşme İmzalama Yeri:

İdari Bina 3. Kat Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Birimi


Öğrencilerimize önemle duyurulur.