Anasayfa Yönetim Personel Kalite Yönetim Sistemi Politikalar * Komisyonlar Kurullar * Kalite Güvence Yönergesi ve Ekleri * Yönetmelikler - Yönergeler Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) * Akreditasyon * Anket Sistemi * Raporlar * Bilgi / Belge Formlar Kalite Koordinatörlüğü Takvimi Görev Tanımları Kalite Koordinatörlüğü Organizasyon Şeması


KİDR Hazırlama Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Olarak Düzenlenen Soru-Cevap Toplantılarının İkincisi Gerçekleştirilecek

    


Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yükseköğretimde kalite güvencesi sisteminin önemli bir parçası olan Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR) hazırlama süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik 11 Mart 2025 Salı günü 14:00 -15:00 saatleri arasında yükseköğretim kurumlarının kalite komisyonlarının sorularının cevaplandırılacağı “KİDR Soru-Cevap Toplantısı” düzenlenecek.

Yükseköğretim kurumları temsilcilerinin, toplantı sırasında cevaplandırılmasını istedikleri KİDR yazım sürecine ilişkin sorularını 10 Mart 2025 Pazartesi günü saat 12:00’ye kadar “kidr@yokak.gov.tr” adresine iletmeleri gerekiyor. Toplantıya ilişkin ZOOM bağlantısı YÖKAK tarafından ilgili e-posta adreslerine iletilecektir.

NOT: Başkanlığımız tarafından Kalite Güvencesi Sistemine ilişkin süreçlerin etkin, hızlı ve sürdürülebilir bir şekilde iletişiminin sağlanması amacıyla, tüm duyuru ve bilgilendirmelerin eksiksiz yapılabilmesi için Kalite Komisyonunuza yönelik Kurumsal bir e-posta adresi oluşturmanız ve bu e-posta adresini kidr@yokak.gov.tr adresine iletmenizi rica ederiz.

 

Kaynak:

https://www.yokak.gov.tr/2025/02/25/kidr-hazirlama-sureclerinin-iyilestirilmesine-yonelik-olarak-duzenlenen-soru-cevap-toplantilarinin-ikincisi-gerceklestirilecek/